DysoForums Forum Index DysoForums
 
GalleryGallery   Donate to DysotopiaDonate   Dysotopia.com homepageDyso.com
SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatisticsStats   RegisterRegister 
 Login to check your private messagesLogin to check your private messages   LoginLogin 

Somestuff

 
Post new topic   Reply to topic    DysoForums Forum Index -> Tempest Steel (Private)
View previous topic :: View next topic :: Hide signatures  
Author Message
kental-sin
Master


Joined: 02 Dec 2002
Posts: 225

Level: 14
XP
EXP: 1 / 33 EXP: 1 / 33 EXP: 1 / 33
 3%
PostPosted: Mon Mar 24, 2003 5:53 pm    Post subject: Somestuff Reply with quote

ok i would have loved to be here longer and some day will start this legacy again maybe.....
anyways i wanna join you jon and drud and take over servers

ok thats all i wanted to say that thing was locked so i couldnt post anything

i tried so hard and got so far but in the end it doesnt even matter.
feeling like a freak on a leash
feeling like i have no release
feeling like a freak on leash
zoot zooot riot (riot) throw back a bottle of beer
zoot zoot riot (riot) you dont wanna ever come back here.
_________________
Eternally,
Order Of The White Rose

Tempest Steel
Back to top
View users profile Send private message Send email
Jon316
Guest




Level: 51
XP
EXP: 189 / 280 EXP: 189 / 280 EXP: 189 / 280
 67%
PostPosted: Mon Mar 24, 2003 10:40 pm    Post subject: Reply with quote

hell yes G..... get icq and look me up!!!!! 34203545

cant miss it!!!

oh and drudley should be added to these forums actually.... so he can see whats up, and we can pick out servers to smash, and BTW i just hit 20 on WOI the other day. w00t

me and drudley so kick ass heheehehehe... hes on ICQ but we live a world away but we keep stuff in check with ICQ easily enough so we can play on weekends.... (zak add drudley here as i will use this... on second thought, fuck it.. i use icq to tell my friends what server to play icon_biggrin.gif )


(***note***)
when you see this and i see you have responded i will delete my post as i want to keep my post count at a perfect 1000.... i also wished i had the personal title of "Grand High Siege Master" or "Grand High Master of Ownage Bitch" LOL

LOL LOL LOL

woo hoo
Back to top
Siao222
Master


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 149

Level: 11
XP
EXP: 7 / 25 EXP: 7 / 25 EXP: 7 / 25
 28%
PostPosted: Tue Mar 25, 2003 5:00 am    Post subject: Reply with quote

LOL well guess you already has the title there Jon. Hope to see you guys back here again just give me a msg in ICQ if you want to mine is 49035494

Its been fun.
_________________
Life is but a Dream...
Back to top
View users profile Send private message Send email
zak_fel
Hero


Joined: 31 Oct 2002
Posts: 526

Level: 21
XP
EXP: 8 / 56 EXP: 8 / 56 EXP: 8 / 56
 14%
PostPosted: Wed Mar 26, 2003 5:03 am    Post subject: Reply with quote

Ive added Drudley

i wont be playing on dyso anymore. but ill drop by the forums to see if theres anything worth to get me playing agian icon_wink.gif
_________________
I like cows and candy
Back to top
View users profile Send private message
Siao222
PostWed 03/26/03 12:38pm
Rebirth?? well i think neverwinter nights 2 or the 5th expansion will be out at the rate Gesh is developing it.  Reply with quote
 
Drudley
PostWed 03/26/03 1:01pm
Weee, thanks zak

Now go get ICQ so we get get started!!

Fun ready around here btw
 Reply with quote
 
Drudley
High Elder


Joined: 04 Sep 2002
Posts: 1356

Level: 31
XP
EXP: 76 / 104 EXP: 76 / 104 EXP: 76 / 104
 73%
PostPosted: Wed Mar 26, 2003 1:17 pm    Post subject: Reply with quote

Gheehehe, fun to have access to 6 guild forums now icon_mrgreen.gif

Hmm... School is boring...

Are there any fun non "arena" kinda modules out there on servers without any rules and restrictions?

LV of course...
Back to top
View users profile Send private message Send email Visit posters website AIM Address MSN Messenger
Drudley
PostWed 03/26/03 1:20pm
By the way Jon... You only got 999 posts now icon_razz.gif  Reply with quote
 
Jon316
Guest




Level: 51
XP
EXP: 189 / 280 EXP: 189 / 280 EXP: 189 / 280
 67%
PostPosted: Thu Mar 27, 2003 11:05 pm    Post subject: Reply with quote

FUX0R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*edito*
FUX0R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*obnoxiously corrects post count* lOlOlLoLOLlOlLOlLLOLOLOL!!!!1111111



okie dokie... dammit i wont be playing much here lately*editing jobomatic*


new game for GC .... legend of zelda: wind waker icon_biggrin.gif


awsomeness.... love it... hmm i have been having chest pains here lately... guess it must be because i am going to die! w00 h00 i am finally going to die, yay.

life sux0rz and froja can shove his head up his homosexual ass..... fucking gay pansy queer xs morons destroyed my world... and hax0r me... guess what, they are going to jail, and i will let them burn in hell woo hoo yada yada *rant rant rant* yes its offcial i have gone insane

maybe i just dont give a fuck anymore
dming is so fun

oh and drudley if you get to dm royal knights lemme know i got another server coming up that i might get to dm on... stupid fux0rs wont gimme pass tho.... not going to say the name cuz if they decide those other 3 guys get it i wont get the job, fuck.

okie dokie peace out yada

hmm i like STUFF.... fear my newly founded 50k damage hits!!! omfg hehehe
went to that uber server bought some of the level 61 stuff, plus my special rapiers on shifty and maxed out him for a dm avatar, can you say 15k physuical then 999 on all acid positive ect? fun, too bad its still not enough to kill people with 100% immune to all streff... and most are plot so it doesnt matter anyways, of course toggle invul off them and dm kill works just fine icon_twisted.gif icon_cool.gif icon_evil.gif


peace ouuuuuuut
Back to top
zak_fel
Hero


Joined: 31 Oct 2002
Posts: 526

Level: 21
XP
EXP: 8 / 56 EXP: 8 / 56 EXP: 8 / 56
 14%
PostPosted: Fri Mar 28, 2003 5:16 am    Post subject: Reply with quote

what the heck is a Grand High Siege Master?!!?!?!?!?!?!?!

haha icon_wink.gif
_________________
I like cows and candy
Back to top
View users profile Send private message
Jon316
Guest




Level: 51
XP
EXP: 189 / 280 EXP: 189 / 280 EXP: 189 / 280
 67%
PostPosted: Fri Mar 28, 2003 7:10 pm    Post subject: Reply with quote

grand high siege master, title i love in the 999th power


basically lemme put it this way

grand high SIEGE master

aka you own everything in combat, ranged, magic, anything

you are the GRAND HIGH master of the Siege, meaning you could single handedly knockdown a fortress like the OSB or whatever

just like the Grand High Dragoon in the gallery

only that is a weakly created toolset character that cant compete, ways to take place atta similar pace, so she can just SHAKE SHAKE IT!!!!!!!!!!! cussing.gif

hehehehehehe
icon_cool.gif
icon_twisted.gif
icon_evil.gif

i am the grand high siege master, i can do anything better than anyone...... you cannot possibly win, i own you, i will crush you into the floor and leave you in the dust

you cannot compete with me mortal... i will destroy you

slammin. icon_twisted.gif
Back to top
kental-sin
Master


Joined: 02 Dec 2002
Posts: 225

Level: 14
XP
EXP: 1 / 33 EXP: 1 / 33 EXP: 1 / 33
 3%
PostPosted: Sat Mar 29, 2003 3:05 am    Post subject: Reply with quote

ok if drudley becomes the dm for royal knoghts he has to tell me i have to much fun pping hackers tehre that reminds me i havent done that in a while ....icon_smile.gif
ohh and on dont die nooooooooooooooo emot-yum.gif
_________________
Eternally,
Order Of The White Rose

Tempest Steel
Back to top
View users profile Send private message Send email
Drudley
High Elder


Joined: 04 Sep 2002
Posts: 1356

Level: 31
XP
EXP: 76 / 104 EXP: 76 / 104 EXP: 76 / 104
 73%
PostPosted: Mon Mar 31, 2003 9:13 am    Post subject: Reply with quote

Uhm, new name is "mage warriors" and thats the module name too

But its not up often and pretty empty, maybe it gets bigger later

Im also working to get in to some other better clan thingy Dragon^Rage

EDIT: So Royal Knight wasnt the same.. so anyway.. baaah


Last edited by Drudley on Mon Mar 31, 2003 9:22 pm, edited 1 time in total
Back to top
View users profile Send private message Send email Visit posters website AIM Address MSN Messenger
Jon316
Guest




Level: 51
XP
EXP: 189 / 280 EXP: 189 / 280 EXP: 189 / 280
 67%
PostPosted: Mon Mar 31, 2003 4:48 pm    Post subject: Reply with quote

Oh man, just viewing some old screenshots and had some flash backs.... and something came to mind when i was looking at my old screenshots

every single one, if not some other stupid stuff, was an arguement with someone else or someone saying fuck on shout.... lol

i really gotta say that i agree with someone in a screenshot about this place going to hell

honestly i liked it best when it was just the guys hanging out in the pit trying to damage each other through their invul armor, and gesh the golden dragon handing out free gold and levels and everything.... much more fun... too bad....

why did this place turn into a piece of junk? i can tell you why, i can explain it all with about 10 screenshots fug it... bah

*rant over*
Back to top
kental-sin
Master


Joined: 02 Dec 2002
Posts: 225

Level: 14
XP
EXP: 1 / 33 EXP: 1 / 33 EXP: 1 / 33
 3%
PostPosted: Fri Apr 04, 2003 8:27 pm    Post subject: Reply with quote

jon you got so many issues with this place yet your not and werent ever told you have to be here.....hmmmmmmmmmmm......isn't there some irany in that. emot-yum.gif
_________________
Eternally,
Order Of The White Rose

Tempest Steel
Back to top
View users profile Send private message Send email
Drudley
High Elder


Joined: 04 Sep 2002
Posts: 1356

Level: 31
XP
EXP: 76 / 104 EXP: 76 / 104 EXP: 76 / 104
 73%
PostPosted: Sun Apr 06, 2003 6:24 pm    Post subject: Reply with quote

This is spam
Back to top
View users profile Send private message Send email Visit posters website AIM Address MSN Messenger
Drudley
High Elder


Joined: 04 Sep 2002
Posts: 1356

Level: 31
XP
EXP: 76 / 104 EXP: 76 / 104 EXP: 76 / 104
 73%
PostPosted: Sun Apr 06, 2003 9:31 pm    Post subject: Reply with quote

This is spam too icon_mrgreen.gif
Back to top
View users profile Send private message Send email Visit posters website AIM Address MSN Messenger
Drudley
PostTue 04/22/03 6:49am
BOOOOORING...

Go to City of Arabel
 Reply with quote
 
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    DysoForums Forum Index -> Tempest Steel (Private) All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB 2.0.2 © 2001, 2002 phpBB Group